Košík
Váš košík je prázdný

Reklamace a vrácení

Rozumíme, že někdy může být potřeba zakoupené zboží vrátit. Proto vám nabízíme dvě snadné možnosti: můžete jej zaslat zpět poštou nebo vrátit osobně na jedné z ALPINE PRO značkových prodejen. Na vrácení máte až 30 dnů od zakoupení. Náklady na vrácení hradí zákazník.


1. Vrácení zboží poštou 

Pokud chcete zakoupené zboží vrátit, jednoduše jej zašlete zpět poštou spolu s vyplněným formulářem pro vrácení. Formulář ke stažení najdete [zde].

Jak postupovat:

  • Vyplňte formulář pro vrácení – najdete jej v zásilce se zbožím nebo si jej můžete stáhnout [zde].
  • Doplňte potřebné údaje – počet vrácených kusů, důvod vrácení, číslo bankovního účtu pro vrácení peněz, váš e-mail a telefonní číslo.
  • Zabalte zboží bezpečně – ujistěte se, že je chráněno proti poškození během přepravy.
  • Odešlete balíček na adresu:

ALPINE PRO, a.s., reklamační odd.
Kodaňská 46
101 00 Praha 10

  • Vrácení peněz – částka bude odeslána na váš bankovní účet do 14 dnů od doručení zboží, pokud splňuje všechny podmínky (kompletnost, nepoškozenost, původní obal a visačky).

2. Vrácení zboží na prodejně

Pro maximální pohodlí můžete zakoupené zboží vrátit osobně na kterékoliv značkové prodejně ALPINE PRO v České republice. 

Co budete potřebovat:

  • Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené, čisté, v původním obalu a s visačkami.
  • Vyplněný formulář pro vrácení, který byl součástí zásilky, nebo si jej můžete stáhnout [zde].
  • Údaje pro vrácení peněz – do formuláře uveďte číslo bankovního účtu, váš e-mail a telefonní číslo.

Jak postupovat na prodejně:

  • Přineste zboží spolu s vyplněným formulářem a potřebnými údaji.
  • Kolegové na prodejně vám pomohou s vrácením nebo výměnou.
  • Peníze za vrácené zboží vám budou převedeny na bankovní účet do 14 dnů.
     

Reklamace

Reklamované zboží zašlete doporučeně na naši adresu nebo jej přineste osobně na kteroukoli značkovou prodejnu ALPINE PRO v České republice. Reklamované zboží, společně s formulářem pro vrácení a reklamaci, který byl součástí zásilky, nebo si jej můžete stáhnout [zde]. Ujistěte se, že je zboží čisté a suché, jinak nemusí být reklamace uznána. Pokud reklamaci podáte na prodejně, bude následně předána na reklamační oddělení.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od doručení na reklamační oddělení nebo jejího převzetí na prodejně. O výsledku vás budeme informovat e-mailem. V případě uznané reklamace vám budou vráceny peníze.

Co je potřeba pro reklamaci?

  • Vadné zboží musí být čisté a suché, jinak nemusí být reklamace přijata.
  • Vyplněný reklamační formulář, který si můžete stáhnout [zde].

Důležité informace k vrácení zboží a reklamaci

  • Vrácené zboží musí být v původním stavu, nepoškozené a se všemi původními součástmi a příslušenstvím.
  • Pokud máte dotazy, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 222 530 666 nebo e-mailem info@sporttown.cz.
  • Kompletní podmínky vrácení a reklamací najdete v našich [obchodních podmínkách].